Βεβαιώσεις υγείας για ...κλάματα
vevaiwseis igeias gia klamata sholeio ekpaideutikos eksetaseis psihiatros pathologos nosokomeio komotini
 
 
Την παραπάνω γελοιογραφία την δημιούργησα μετά από την επίσκεψη μου στο νοσοκομείο Κομοτηνής για να πάρω βεβαιώσεις υγείας για να μπορέσω να εργαστώ ως αναπληρωτής δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ροδόπης.

Όπως βλέπεις έχω  προσθέσει τα καρτελάκια από τα ραντεβού στον παθολόγο και στον ψυχίατρο για του λόγου το αληθές.

Στο σχόλιο της παθολόγου έχω βάλει αυτούσιο το "πόρισμα" που γράφτηκε στην βεβαίωση χωρίς φυσικά να υπάρξει καμία εξέταση ούτε προσκόμιση εκ μέρους μου κάποιων εξετάσεων ή ακτινογραφίας.

Στο σχόλιο δε της ψυχιάτρου, μεταφέρω ακριβώς την φράση ανακούφισης που άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά από το στόμα της όταν δήλωσα τον λόγο της επισκέψεως μου. Δεν ρωτήθηκα καν για το αν έχω κάποια προβλήματα ή αν παίρνω φάρμακα ή ναρκωτικά.

Σε κάθε περίπτωση, φαντάσου, ότι  η ψυχιατρική εξέταση στους νεοσύλλεκτους στον στρατό, είναι κλάσης ανώτερη...

Μετά δεν είναι να απορείς γιατί υπάρχουν περιστατικά επικίνδυνων προβληματικών συμπεριφορών από δασκάλους και καθηγητές.

Post a Comment